زهرا جونزهرا جون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
علی جونعلی جون، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد جونمحمد جون، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
بابای مهربونمبابای مهربونم، تا این لحظه: 44 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
مامان مهربونممامان مهربونم، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ زیبای منوبلاگ زیبای من، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
زهراجون دوست قشنگمزهراجون دوست قشنگم، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
زینب جانمزینب جانم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

3 تا فرشته کوچولو

اینجا میخواهم به خانواده ام باشم....

محمد جانم.....

1399/5/12 16:05
نویسنده : ابجی زهرا
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد جونم. میدونی داداشی این روزا خیلی بامزه شدی و کارها و حرفای بانمکی انجام میدی😇چند روز پیش 3 سال 7 ماهگیت تموم شد و وارد 3 سال و 8 ماهگی شدی عزیزم...4ماه دیگه تولد 4 سالگیته و تکرار روزی که به دنیای ما پا گذاشتی....داداش مهربونم بی اندازه تورا دوست دارم و با تو بی نهایت خوشحالم😇تو خیلی مهربونی و همیشه خلاق🤩خیلی خیلی ابرنگ دوست داری و به اسلایم علاقه زیادی داری                      عاشق کارتون شب نقاب هایی و خیلی میبینی سونیک هم خیلی دوست داری😇ازت میپرسم کدوم شخصیت شب نقاب رو دوست داری میگی *کمند*روی یکی از لباسات عکس بتمن داره میگم چیه رو لباست فقط میگی *کمند*خیلی قشنگ میگی😉داداش علی میگه اسمش*کوند*هست ولی من و محمد باور نمیکنیم چون اصلا تو کارتون کلمه و  رو نمیگه🤭حالا شایدم درست میگه😪                                                                 محمد و علی جانم.....شما بهترین های من هستین و دوتانو خیلی خیلی خیلی دوست دارم همیشه پیشم باشین تا دنیا جای قشنگتری باشه..ممنونم که هستین😍دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)